HOE WERKT HET!

Dynamische QR Codes
QReal Estate maakt gebruik van dynamische QR-codes die gekoppeld zijn aan specifieke adressen en/of gebouwen.

Unieke webpagina
Elke QR-code leidt naar een unieke webpagina. Huurders hoeven dus geen inloggegevens te gebruiken of een speciale app te downloaden op hun mobiele telefoon.

Effe scannen, keuze maken in het menu en klaar.
Door simpelweg de QR-code te scannen, worden huurders naar de meldingsomgeving gebracht, volledig in de huisstijl van uw organisatie wat gekoppeld is aan hun adres. Dit resulteerd in:

HOE
WERKT
HET!

Dynamische QR Codes
QReal Estate maakt gebruik van dynamische QR-codes die gekoppeld zijn aan specifieke adressen en/of gebouwen.

Unieke webpagina
Elke QR-code leidt naar een unieke webpagina. Huurders hoeven dus geen inloggegevens te gebruiken of een speciale app te downloaden op hun mobiele telefoon.

Effe scannen, keuze maken in het menu en klaar.
Door simpelweg de QR-code te scannen, worden huurders naar de app omgeving gebracht, volledig in de huisstijl van uw organisatie wat gekoppeld is aan hun adres. Dit resulteerd in:

DE QR meldingsmethode VAN QREAL ESTATE WERKT SNEL EN SIMPEL. MEER WETEN, PLAN EEN DEMO IN

Hoe werkt DE QR meldingsmethode?

QReal Estate B.V. maakt gebruik van dynamische QR-codes die gekoppeld zijn aan specifieke adressen en/of gebouwen. Elke QR-code leidt naar een unieke webpagina. Huurders hoeven dus geen inloggegevens te gebruiken of een speciale app te downloaden op hun mobiele telefoon. Door simpelweg de QR-code te scannen, worden huurders naar de QReal Estate B.V. omgeving gebracht, volledig in de huisstijl van uw organisatie wat gekoppeld is aan hun adres.

Binnen deze omgeving kunnen huurders hun huurwijzer bekijken en meldingen doorgeven. Hiervoor doorlopen huurders een kort keuzemenu dat hen helpt om hun klachten zo volledig mogelijk door te geven. Ze hebben ook de mogelijkheid om aan het einde van het proces tekst toe te voegen om hun klacht verder toe te lichten en foto’s toe te voegen.

Het systeem filtert de meldingen op basis van de stappen die zijn doorlopen. Als iets wordt uitgesloten of als het volgens de wet onder de verantwoordelijkheid van de huurder valt voor kleine reparaties, geeft het systeem dit aan. Daarnaast kunnen huurders instructievideo’s bekijken waarin wordt uitgelegd hoe ze bepaalde zaken zelf kunnen oplossen.

Als bewoners desondanks toch een melding willen doen voor deze kwesties, kunnen ze dit alleen doen door op de knop “op basis van ongelijk” te drukken. Hierdoor worden eventuele discussies met betrekking tot kostenverdeling ook vereenvoudigd.

Om de tool zo goed mogelijk te kunnen aansluiten op het beleid van uw organisatie, kan er zelf bepaald worden welke instructiefilmpjes worden geïmplementeerd.

Voor de meldingen die wel worden geaccepteerd, kan per discipline worden bepaald waar deze meldingen terechtkomen. Bijvoorbeeld, renovatieverzoekenkunnen direct naar een bepaalde afdeling worden gestuurd, CV-storingen kunnen rechtstreeks naar de CV-monteur worden gestuurd en glasschade kan naar het glasbedrijf worden gestuurd.

Door de foto’s en duidelijke en volledige meldingen is uw organisatie geholpen, de huurder door het gemak en de aannemer omdat die al kan anticiperen op arbeid en materiaal.