ONZE DIENSTEN
Onze dienst bestaat uit een QR meldingsmethode voor woningen, commercieel onroerend goed, VVE en recreatief vastgoed.
- We nemen van A tot Z uit handen
- Alle uitingen zijn in uw huisstijl, zoals het menu, de QR-code en de brief
- Het menu wordt door ons ingericht en is volledig afgestemd op het beleid per woning/complex en is in uw huisstijl
- Door onze data in uw persoonlijke dashboard krijgt u inzicht in het gebruik van onze tool en belangrijke informatie voor het onderhoud
- Doordat alles in uw huisstijl is, heeft de gebruiker de indruk dat ze gebruik maken van uw systeem
ONZE DIENSTEN
![](https://qrealestate.nl/wp-content/uploads/2024/11/Onze-Diensten-1.png)
Onze dienst bestaat uit een QR meldingsmethode voor woningen, commercieel onroerend goed, VVE en recreatief vastgoed.
- We nemen van A tot Z uit handen
- Alle uitingen zijn in uw huisstijl, zoals het menu, de QR-code en de brief
- Het menu wordt door ons ingericht en is volledig afgestemd op het beleid per woning/complex en is in uw huisstijl
- Door onze data in uw persoonlijke dashboard krijgt u inzicht in het gebruik van onze tool en belangrijke informatie voor het onderhoud
- Doordat alles in uw huisstijl is, heeft de gebruiker de indruk dat ze gebruik maken van uw systeem
DE QR meldingsmethode VAN QREAL ESTATE WERKT SNEL EN SIMPEL. MEER WETEN, PLAN EEN DEMO IN
Alle voordelen
van de QR meldingsmethode
op een rijtje
- 30-50% van de meldingen komen binnen via onze QR meldingsmethode.
- Goed beveiligd.
- Scherp geprijsd.
- Meldingen kunnen sneller en vollediger verwerkt worden, wat dus tijd en geld bespaart.
- Door volledige meldingen en foto’s kan de aannemer al anticiperen op arbeid en materiaal. Wat dus leidt tot besparing.
- Alle uitingen in uw huisstijl, van de QR code tot het menu.
- Voor alle soorten vastgoed en beheer.
- Gebruiksvriendelijk en laagdrempelig
- Minder doorbelastingen.
- Bepaalde meldingen rechtstreeks naar de juiste afdeling of bedrijf.
- Door simpelweg de QR-code te scannen kan men een melding maken of informatie inzien.
- Geen inloggegevens gebruiken of app downloaden.
- In het menu staat de huurwijzer en men kan er de meldingen doorgeven (systeem is meertalig) inclusief foto’s.
- De huurderzaken worden eruit “gefilterd” en huurders kunnen een video bekijken hoe het zelf op te lossen is.
- Minder kennis nodig bij uw personeel